Muzeum Okręgowe w Toruniu ogłasza przetarg na wykonanie

projektu plastycznego i wykonawczego II części wystawy stałej w Domu Eskenów pt. Toruń i jego historia.
  data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu , ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38.

 

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu plastycznego i wykonawczego II części wystawy stałej w Domu Eskenów pt. Toruń i jego historia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1. projektu plastycznego - opis i rysunki, 2. projektu wykonawczego z częścią opisową i rysunkami wraz z zestawieniem materiałowym, przedmiarami i kosztorysem (wartość netto i brutto w odniesieniu do wskazanych w projekcie elementów), 3. nadzoru autorskiego podczas wykonywanych prac aranżacyjnych i montażowych II etapu wystawy stałej (Toruń i jego historia) w oddziale Muzeum: Dom Eskenów (ul. Łazienna 16, 87-100 Toruń) oraz pomieszczeń edukacyjnych. Projekty dotyczą następujących pomieszczeń: ekspozycja: dwie sale na I piętrze i na II piętrze budynku przy ul. Łaziennej 16 (rzuty: załącznik nr 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdjęcia załącznik nr 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ), pomieszczenia edukacyjne: w piwnicy budynku przy ul. Łaziennej 16 (rzuty: załącznik nr 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdjęcia załącznik nr 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Podstawą wykonania projektów jest scenariusz wystawy stałej Toruń i jego historia, a w szczególności część odnosząca się do od czasów nowożytnych do 1945 (załącznik nr 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) oraz koncepcja autorstwa p. Anny Skołożyńskiej-Cieciera odnosząca się do całości wystawy Toruń i jego historia. Zaprojektowana część wystawy w ramach II etapu musi być spójna pod względem plastycznym z wykonaną w ramach I etapu częścią wystawy Prahistoria i średniowiecze zlokalizowanej na parterze budynku. W projekcie powinny zostać uwzględnione rozwiązania wskazane w koncepcji autorstwa Anny Skołożyńskiej-Cieciera. Zamawiający zastrzega sobie konieczność przeprowadzenia konsultacji przy poszczególnych elementach projektowych, sposób konsultowania zostanie ustalony przy podpisywaniu umowy. Ostateczne opracowania projektowe powinny zostać złożone w siedzibie Zamawiającego do dnia 27.05.2013 r. Zamawiający do dnia 5.06.2013 r. przedstawi uwagi do projektu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania poprawek w projekcie do dnia 14.06.2013 r. Wytyczne dotyczące wykonywanych opracowań projektowych: - dostęp do żarówek, świetlówek lub innych elementów umożliwiający ich wymianę, - zaprojektowanie instalacji elektrycznej w sposób bezpieczny i umożliwiający ewentualną naprawę lub wymianę elementów instalacji, -w ramach projektu wykonawczego należy przedstawić projekty techniczne instalacji elektrycznych, - dostęp do okien i drzwi, w sposób umożliwiający ich swobodne otworzenie, np. w celu umycia, - montaż elementów aranżacyjnych w sposób gwarantujący ich stabilność i bezpieczeństwo dla użytkowników - pracowników Zamawiającego i zwiedzających, -montaż elementów aranżacyjnych w sposób umożliwiający ich regularne czyszczenie, - projekty gablot lub innych elementów aranżacyjnych o podobnym charakterze powinny gwarantować jak największą szczelność i zabezpieczenie przed kurzem oraz bezpieczeństwo zbiorów - dostosowana do obiektów nośność półek lub elementów o podobnej funkcjonalności, użycie w gablotach materiałów np. szkła bezpiecznego i rozwiązań technicznych gwarantujących bezpieczeństwo eksponatów i użytkowników wystawy, zastosowanie bezpiecznych, wygodnych w użytkowaniu zamków lub zamknięć, - zastosowanie rozwiązań technicznych, które zabezpieczą przed uszkodzeniem elementów aranżacyjnych oraz przed wypadkami użytkowników (pracowników i zwiedzających) podczas zwykłego korzystania z wystawy (w tym takie czynności, jak: zwiedzanie, korzystanie przez osoby zwiedzające z urządzeń i instalacji interaktywnych, czyszczenie, konserwacja oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych), - uwzględnienie w projekcie szczególnych warunków eksponowania zabytków, określonych przez Zamawiającego, - zastosowanie oświetlenia ledowego, możliwa zmiana na inny typ oświetlenia w poszczególnych przypadkach, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, - zastosowanie materiałów i rozwiązań technicznych gwarantujących trwałość wykonanej aranżacji przez co najmniej 15 lat (projektowana wystawa ma charakter stały), - zaproponowanie zewnętrznej formy prezentowania programów multimedialnych określonych w koncepcji, przy czym w zestawieniach materiałowych należy wskazać rodzaj sprzętu, wymiary i inne parametry niezbędne z punktu widzenia aranżacji, - określenie sposobu wykonania elementów aranżacyjnych przy użyciu nazw powszechnie używanych, bez nazw własnych producentów, kolorystyki przy użyciu skali barw RAL. Wszystkie materiały powinny być zgodne z Polskimi Normami lub normami obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej, implementowanymi przez prawo RP. W przypadku wskazania nazwy producenta powinna być dopuszczona możliwość wykonania równoważnego, ze wskazaniem specyfikacji technicznej elementów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Dopuszcza się realizację części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty przewidywanego zakresu prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Przy podpisywaniu umowy niezbędne będzie dostarczenie umów zawartych z podwykonawcami, przy czym zakres ich prac powinien być tożsamy z tym określonym w dokumentach dołączanych do oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00-3, 79.42.11.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, min. 2 zamówienia na wykonanie projektu plastycznego i wykonawczego wystawy stałej lub czasowej o charakterze historycznym,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże minimum jedną osobę z uprawnieniami do projektowania w zakresie instalacji elektrycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 350.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. 2. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 3. Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 4. Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, 5. Zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy, jeżeli Zamawiający wyrazi zgodę, 6. Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeum.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Okręgowe w Toruniu Rynek Staromiejski 1 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Muzeum Okręgowego w Toruniu, Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
Pobierz (Specyfikacja wystawa stała DE II etap.doc)Specyfikacja wystawa stała DE II etap.doc[ ]187 Kb11.04.2013 13:17
Pobierz (załącznik nr 8 wzór oferty.docx)załącznik nr 8 wzór oferty.docx[ ]24 Kb11.04.2013 13:17
Pobierz (załącznik nr 9 wzór oświadczenia.docx)załącznik nr 9 wzór oświadczenia.docx[ ]23 Kb11.04.2013 13:18
Pobierz (załącznik nr  10 wzór oświadczenia.docx)załącznik nr 10 wzór oświadczenia.docx[ ]23 Kb11.04.2013 13:18
Pobierz (załącznik nr 11 wzór oświadczenia.docx)załącznik nr 11 wzór oświadczenia.docx[ ]23 Kb11.04.2013 13:18
Pobierz (załącznik nr 12 wzór umowy.docx)załącznik nr 12 wzór umowy.docx[ ]48 Kb11.04.2013 13:19
Pobierz (Sale.edukacyjne.w.Domu.Eskenów_3zał nr 7.docx)Sale.edukacyjne.w.Domu.Eskenów_3zał nr 7.docx[ ]891 Kb11.04.2013 13:19
Pobierz (Projekt koncepcyjny wystawy zał nr 2.zip)Projekt koncepcyjny wystawy zał nr 2.zip[ ]1800 Kb11.04.2013 13:39
Pobierz (rzuty zał nr 3 i 5.zip)rzuty zał nr 3 i 5.zip[ ]8256 Kb11.04.2013 13:40
Pobierz (scenariusz merytoryczny - nowożytność.doc)scenariusz merytoryczny - nowożytność.doc[ ]1361 Kb11.04.2013 13:53
Pobierz (scenariusz merytoryczny II RP.doc)scenariusz merytoryczny II RP.doc[ ]21720 Kb11.04.2013 13:54
Pobierz (scenariusz merytoryczny i pomysły plastycznedo XIX wieku.doc)scenariusz merytoryczny i pomysły plastycznedo XIX wieku.doc[ ]12780 Kb11.04.2013 13:54
Pobierz (scenariusz merytoryczny II wojna światowa.doc)scenariusz merytoryczny II wojna światowa.doc[ ]15360 Kb11.04.2013 13:55
Pobierz (Zdjęcia piwnica 1.zip)Zdjęcia piwnica 1.zip[ ]6069 Kb11.04.2013 14:29
Pobierz (Zdjęcie piwnica 2.zip)Zdjęcie piwnica 2.zip[ ]10486 Kb11.04.2013 14:29
Pobierz (Antresola I piętro 1.zip)Antresola I piętro 1.zip[ ]8234 Kb11.04.2013 14:37
Pobierz (Atresola I piętro 2.zip)Atresola I piętro 2.zip[ ]3336 Kb11.04.2013 14:38
Pobierz (Sala 1 I piętro A.zip)Sala 1 I piętro A.zip[ ]11399 Kb11.04.2013 14:38
Pobierz (Sala 1 I piętro B.zip)Sala 1 I piętro B.zip[ ]11679 Kb11.04.2013 14:38
Pobierz (Sala 2 I piętro A.zip)Sala 2 I piętro A.zip[ ]13894 Kb11.04.2013 14:39
Pobierz (Sala 2 I piętro B.zip)Sala 2 I piętro B.zip[ ]14518 Kb11.04.2013 14:39
Pobierz (realizacja I etapu wystawy.zip)realizacja I etapu wystawy.zip[ ]23549 Kb11.04.2013 14:40

Toruń: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz produkcja i montaż kontentów multimedialnych
Numer ogłoszenia: 271797 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267171 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu, ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz produkcja i montaż kontentów multimedialnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Muzeum Okręgowego w Toruniu urządzeń zgodnie z poniższym opisem, montaż w miejscu i terminie wskazanym w specyfikacji i załączonym do niej wzorze umowy oraz produkcja i montaż kontentów multimedialnych. W ramach zamówienia należy dostarczyć wykonać: 1. Dostawa i montaż we wskazanym miejscu i czasie następujących elementów: a) Infokiosk - 2 szt. wg. poniższej specyfikacji: Obudowa: - kiosk powinien być tak skonstruowany, by umożliwić pracę modułu w wersji wolnostojącej na dedykowanej podstawie jak i wiszącej na ścianie (bez podstawy), - obudowa dwuczłonowa wykonana z aluminium oraz stali nierdzewnej szczotkowanej, - elementy poszycia monitora: płyta aluminiowo - kompozytowa, - moduł ekranowy w wykonaniu poziomym z zabudowanym ekranem dotykowym 32 pracującym w technologii InfraRed, - konstrukcja ramowa monitora wykonana z aluminium malowanego proszkowo. Profile wieńczące - aluminiowe z możliwością osadzenia elementów poszycia wykonanego z płyt aluminiowo kompozytowych, - w module ekranowym powinien być zamontowany komputer o parametrach wskazanych w specyfikacji, - obudowa powinna zostać skonstruowana w taki sposób aby zapewnić właściwą wentylację, - zarówno w przypadku pracy modułu w wersji wolnostojącej jak i wiszącej na ścianie, - podstawa modułu ekranowego wykonana w oparciu o konstrukcję samonośną wykonaną z blachy nierdzewnej szczotkowanej. Konstrukcja wykonana w sposób zapewniający pochylenie ekranu pod kątem 30 - 45 stopni, podstawa wykonana w sposób umożliwiający bez narzędziowy montaż i demontaż modułu ekranowego, - podstawa zaopatrzona w płytę stabilizującą malowaną proszkowo o grubości nie mniejszej niż 5 mm z nakładką ozdobną z blachy nierdzewnej szczotkowanej, z możliwością regulacji płaszczyzny w przedziale +- 10 mm, - na froncie obudowy logo lub grafika zgodna z wymaganiami Zamawiającego, - łatwy dostęp serwisowy, zabezpieczony zamkiem, - obudowa: jeden koloru czarnego, jeden koloru białego - konstrukcja urządzenia powinna być wykonana w sposób pozwalający na bezpieczny montaż kiosku na ścianie, bez konieczności zlecania usługi specjalistycznej firmie (możliwość samodzielnego montażu), - kiosk powinien być wyposażony w komplet narzędzi niezbędnych do montażu na ścianie Monitor: - Format ekranu monitora Panoramiczny - Przekątna ekranu 32 cale - Typ panela LCD z podświetlaniem LED - Rozdzielczość matrycy 1920 x 1080 pikseli - Metoda wykrywania dotyku - IR - Precyzja pozycjonowania - 2 mm - Grubość szkła 3mm lub więcej, odporna na zadrapania, porysowanie itp. - Przejrzystość - nie mniej niż 92% - Intensywność użytkowania - ponad 60 milionow dotknięć Komputer: - Procesor Procesor klasy Core i3 2120 lub równoważny klasy x86, wielordzeniowy, dedykowany do pracy w komputerach desktop zaprojektowany do pracy w układach jednoprocesorowych, o wydajności równoważnej lub wyższej niż procesor osiągający w teście PassMark - CPU Mark High End CPUs 2 614 punktów - RAM minimum 4GB - Pojemność zainstalowanego dysku minimum 32GB SSD - Karta grafiki: zintegrowana - Zintegrowana karta dźwiękowa - Zintegrowana karta sieciowa - Typ zintegrowanej karty sieciowej 10-100-1000 Mbit-s - Typ bezprzewodowej karty sieciowej IEEE 802.11b-g-n - 4 x USB 2.0 - 1 x RJ-45 (LAN) - 1 x wyjście liniowe - 1 x wyjście słuchawkowe - 1 x wejście na mikrofon - 1 x DVI - 1 x HDMI - 1 x DSUB - głośniki 2 szt., podłączone do jednostki centralnej Oprogramowanie: a. System operacyjny charakteryzujący się następującymi cechami: - kompatybilny ze wszystkimi elementami kiosku - najnowszy stabilny system operacyjny w języku polskim - możliwość automatycznej instalacji komponentów (przy użyciu instalatora systemowego) - całkowicie zlokalizowany w języku polskim system komunikatów i podręcznej pomocy technicznej w pakiecie - architektura 64 bit - w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory b. oprogramowanie pozwalające co najmniej na: - zaprogramowanie podstawowych parametrów konfiguracyjnych infokiosku, np.: rozdzielczość ekranu, liczba kolorów, wstępna głośność - możliwość zdefiniowania strony startowej, umieszczonej na dysku lokalnym albo dowolnej domenie internetowej, - możliwość definiowania obszarów przeglądania i aplikacji systemowych (*.exe) - ruchu myszy lub naciśnięć klawiatury) polegające na: zamknięciu otwartych okien, - skasowaniu chwilowych plików Internetowych, wyczyszczeniu historii przeglądarki i rozpoczęciu wyświetlanie wybranych stron a po ponownym dotknięciu ekranu dotykowego, ruchu myszy lub naciśnięciu klawisza na klawiaturze przerwanie pokazu i powrót do strony startowej, - możliwość obsługi kiosku przy pomocy ekranu dotykowego, dzięki klawiaturze ekranowej, która może być dostosowywana do potrzeb stron lub używanych aplikacji, zarówno pod względem stylistyki jak i realizowanych funkcji, możliwość obsługi przycisków umożliwiających przemieszczanie się po ekranie zamiast tzw. przycisków Scrollbar - ochronę hasłem dostępu do ustawień i konfiguracji wraz z dodatkową opcją automatycznego wyłączania komputera o określonej godzinie - Certyfikaty: - Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu), - Certyfikat ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla producenta sprzętu, lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań - producenta z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu), - Wykonawca musi dołączyć do oferty deklarację zgodności sprzętu z normą bezpieczeństwa CE - Instrukcja obsługi: - zainstalowane i skonfigurowane oprogramowanie systemowe i oprogramowanie zarządzająco - sterujące, - szkolenie w zakresie obsługi oraz montażu kiosku w 2 opcjach: jako urządzenie wolnostojące oraz wiszące na ścianie, - szkolenie w zakresie zainstalowanego oprogramowania dla administratorów, - instrukcja obsługi urządzenia dotycząca:, eksploatacji kiosku i postępowania w przypadku awarii, wydana w języku polskim, - instrukcja dotycząca konfiguracji oprogramowania, wydana w języku polskim, - możliwość dokonywania zmian konfiguracji przez Zamawiającego, - wykonawca powinien przeprowadzić odrębne szkolenia dedykowane dla administratorów z oprogramowania dla infokiosku oraz dla oprogramowania zarządzającego, - instrukcja instalacji i obsługi powinna być w języku polskim w formie dokumentacji papierowej. Gwarancja, serwis: - Wymagany okres gwarancji na infokiosku wynosi minimum 12 miesięcy, - Zamawiający wymaga by max czas od zgłoszenia awarii urządzenia do wykonania wizyty serwisowej w siedzibie Zamawiającego - nie był dłuższy niż 7 dni, - W przypadku konieczności realizacji naprawy infokiosku poza jego lokalizacją, zapewnienia na czas naprawy sprzętu zastępczego o co najmniej tych samych parametrach, - Wszystkie podzespoły wchodzące w skład infokiosku muszą być fabrycznie nowe oraz pochodzić z bieżącej produkcji, - Oprogramowanie sterujące oraz system operacyjny musi być w najnowszych wersjach, - Wykonawca w okresie gwarancji zapewni prawidłowe funkcjonowanie urządzeń wraz z zainstalowanym w nich oprogramowaniem, - Wraz z urządzeniem Wykonawca zobowiązany jest przekazać kartę gwarancyjną w języku polskim Dostawa i montaż: budynek przy ul. Łaziennej 16 w Toruniu (Dom Eskenów). b) Infokiosk - 1 szt. wg. poniższej specyfikacji: Obudowa: - kiosk powinien być tak skonstruowany, by umożliwić pracę modułu w wersji wolnostojącej na dedykowanej podstawie. - obudowa dwuczłonowa wykonana z aluminium oraz stali nierdzewnej szczotkowanej, - elementy poszycia monitora: płyta aluminiowo - kompozytowa, - moduł ekranowy w wykonaniu poziomym z zabudowanym ekranem dotykowym 46 pracującym w technologii InfraRed, - konstrukcja ramowa monitora wykonana z aluminium malowanego proszkowo. Profile wieńczące - aluminiowe z możliwością osadzenia elementów poszycia wykonanego z płyt aluminiowo kompozytowych, - w module ekranowym powinien być zamontowany komputer o parametrach wskazanych w specyfikacji, - obudowa powinna zostać skonstruowana w taki sposób aby zapewnić właściwą wentylację, - zarówno w przypadku pracy modułu w wersji wolnostojącej. - podstawa modułu ekranowego wykonana w oparciu o konstrukcję samonośną wykonaną z blachy nierdzewnej szczotkowanej. Konstrukcja wykonana w sposób zapewniający montaż modułu monitora poziomo (stół) - podstawa zaopatrzona w płytę stabilizującą malowaną proszkowo o grubości nie mniejszej niż 5 mm z nakładką ozdobną z blachy nierdzewnej szczotkowanej, z możliwością regulacji płaszczyzny w przedziale +- 10 mm, - łatwy dostęp serwisowy, zabezpieczony zamkiem, - Obudowa koloru czarnego Monitor: - Format ekranu monitora Panoramiczny - Przekątna ekranu 46 cale - Typ panela LCD z podświetlaniem LED - Rozdzielczość matrycy 1920 x 1080 pikseli - Metoda wykrywania dotyku - IR dual touch - Precyzja pozycjonowania - 2 mm - Grubość szkła 3mm lub więcej, odporna na zadrapania, porysowanie itp. - Przejrzystość - nie mniej niż 92% - Intensywność użytkowania - ponad 60 milionów dotknięć Komputer: - Processor : Intel Celeron G530 (2.40GHz, 2MB) - system operacyjny PLWindows 7 Professional (32-64Bit OS) - Pamięć : 4GB (1x4GB) 1333MHz DDR3 bez ECC - Dysk twardy : 250GB 3,5-calowy Serial ATA (7,2 tys. obr.-min) - zintegrowana karta graficzna - zintegrowana karta dźwiękowa Oprogramowanie: a. System operacyjny charakteryzujący się następującymi cechami: - kompatybilny ze wszystkimi elementami kiosku - najnowszy stabilny system operacyjny w języku polskim - możliwość automatycznej instalacji komponentów (przy użyciu instalatora systemowego) - całkowicie zlokalizowany w języku polskim system komunikatów i podręcznej pomocy technicznej w pakiecie - architektura 64 bit b. oprogramowanie pozwalające co najmniej na: - zaprogramowanie podstawowych parametrów konfiguracyjnych infokiosku, np.: rozdzielczość ekranu, liczba kolorów, wstępna głośność - możliwość zdefiniowania strony startowej, umieszczonej na dysku lokalnym albo dowolnej domenie internetowej, - możliwość definiowania obszarów przeglądania i aplikacji systemowych (*.exe) - ruchu myszy lub naciśnięć klawiatury) polegające na: zamknięciu otwartych okien, - skasowaniu chwilowych plików Internetowych, wyczyszczeniu historii przeglądarki i rozpoczęciu wyświetlanie wybranych stron a po ponownym dotknięciu ekranu dotykowego, ruchu myszy lub naciśnięciu klawisza na klawiaturze przerwanie pokazu i powrót do strony startowej, - możliwość obsługi kiosku przy pomocy ekranu dotykowego, dzięki klawiaturze ekranowej, która może być dostosowywana do potrzeb stron lub używanych aplikacji, zarówno pod względem stylistyki jak i realizowanych funkcji, możliwość obsługi przycisków umożliwiających przemieszczanie się po ekranie zamiast tzw. przycisków Scrollbar - ochronę hasłem dostępu do ustawień i konfiguracji wraz z dodatkową opcją automatycznego wyłączania komputera o określonej godzinie - Certyfikaty: - Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu), - Certyfikat ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla producenta sprzętu, lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań - producenta z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu), - Wykonawca musi dołączyć do oferty deklarację zgodności sprzętu z normą bezpieczeństwa CE - Instrukcja obsługi: - zainstalowane i skonfigurowane oprogramowanie systemowe i oprogramowanie zarządzająco - sterujące, - szkolenie w zakresie obsługi oraz montażu kiosku w 2 opcjach: jako urządzenie wolnostojące oraz wiszące na ścianie, - szkolenie w zakresie zainstalowanego oprogramowania dla administratorów, - instrukcja obsługi urządzenia dotycząca:, eksploatacji kiosku i postępowania w przypadku awarii, wydana w języku polskim, - instrukcja dotycząca konfiguracji oprogramowania, wydana w języku polskim, - możliwość dokonywania zmian konfiguracji przez Zamawiającego, - wykonawca powinien przeprowadzić odrębne szkolenia dedykowane dla administratorów z oprogramowania dla infokiosku oraz dla oprogramowania zarządzającego, - instrukcja instalacji i obsługi powinna być w języku polskim w formie dokumentacji papierowej. Gwarancja, serwis: - Wymagany okres gwarancji na infokiosku wynosi minimum 12 miesięcy, - Zamawiający wymaga by max czas od zgłoszenia awarii urządzenia do wykonania wizyty serwisowej w siedzibie Zamawiającego - nie był dłuższy niż 7 dni, - W przypadku konieczności realizacji naprawy infokiosku poza jego lokalizacją, zapewnienia na czas naprawy sprzętu zastępczego o co najmniej tych samych parametrach, - Wszystkie podzespoły wchodzące w skład infokiosku muszą być fabrycznie nowe oraz pochodzić z bieżącej produkcji, - Oprogramowanie sterujące oraz system operacyjny musi być w najnowszych wersjach, - Wykonawca w okresie gwarancji zapewni prawidłowe funkcjonowanie urządzeń wraz z zainstalowanym w nich oprogramowaniem, - Wraz z urządzeniem Wykonawca zobowiązany jest przekazać kartę gwarancyjną w języku polskim Dostawa i montaż: budynek przy ul. Łaziennej 16 w Toruniu (Dom Eskenów) c) Komputer z monitorem - 2 szt wg. poniższego zestawienia Obudowa: Mini Tower: - Procesor: Intel Core I5-3450 lub równoważny - Dysk Twardy: 500GB 7200RPM - Pamięć RAM: 4GB 1600MHz DDR3 - Karta graficzna zintegrowana - Karta dzwiękowa zintegrowana - Karta sieciowa: 10-100-1000 Mbits-s - BLuetooth: Tak - Sloty PCI: 1 x slot PIC-E 16x, 3x PCI-E 1x, 1 x slot mini-PCI Wolny slot wewnętrzny 3,5cali - Wolny slot zewnętrzny: 5,25cali - Napęd: DVD+-RW - Porty USB: 6x USB 2.0, 4x USB 3.0 - Czytnik kar pamięci: 19 in 1 - Klawiatura: TAK - Mysz: TAK - System: MS Windows 7 Pro 64 bit PL - Office: Office Pro 2010 PL - Gwarancja: 36 miesięcy NDB Monitor: - Przekątna: 21,5cali - Matryca: matowa TFT TN - Rozdzielczość: 1920x1080 - Czas reakcji matrycy: 5ms - Jasnosć: 250cd-m2 - Złącze wejściowe: D-sub - Możliwość pochylenia Tilt: TAK - Kolor: Czarny Dostawa i montaż: 1 szt. - Rynek Staromiejski 1, Toruń (Ratusz); 1 szt. - ul. Łazienna 16, Toruń (Dom Eskenów). d) Dysk sieciowy - serwer plików dla Windows, MacOS, Linux (Samba) - obsługa protokołu iSCSI pozwala na obsługę bezpośrednią systemów z inicjatorem iSCSI - system zastępujący klasyczny serwer Windows - Linux w firmach - kompletne rozwiązanie backupu plików z komputerów w sieci LAN - instalacja do 5 dysków 3.5cali (lub 2.5cali) SATA II, obsługa dysków do 4TB każdy - konfiguracja RAID 0,1,5,6,10,5+ z funkcją rozbudowy i zmiany trybu online - kopiowanie przez USB jednym przyciskiem z pamięci zewnętrznych i na dyski zewnętrzne - backup danych na zewnętrzne dyski i macierze poprzez interfejs USB 3.0 - wbudowana funkcja zdalnej replikacji do prowadzenia szybkiego backupu - wbudowany serwer wydruku, serwer FTP oraz serwer www (php, sql, html) - pobieranie plików bez włączania PC (zarówno z Torent, FTP jak i HTTP) - certyfikat zgodności z VMware vSphere4, Citrix i Hyper-V - współpraca z Microsoft Active Directory w zakresie autoryzacji dostępu userów - szyfrowany dostęp SSL-TLS dla serwera FTP - kontrola dostępu na podstawie adresów ip (dozwolone - zabronione) - dostęp i administracja poprzez HTTPS (SSL) - współpraca z zasilaczami awaryjnymi UPS APC - szyfrowanie wolumenów dyskowych kluczem AES 256bit - zapobiega kradzieży danych - obsługa ACL oraz CHAP (dla iSCSI), dodatkowo LDAP i Active Directory - wbudowany serwer VPN, obsługa SSH i Telnet - wbudowane 3 dyski 3 TB 7200RPM 64MB cache Dostawa i montaż: budynek przy ul. Łaziennej 16, Toruń (Dom Eskenów) e) Stojak do telewizora przeznaczony do monitorów 22-60-o maksymalnym ciężarze do 80kg. Dla zwiększenia stabilności stojaka powinna zostać dołączona jest wspierająca płyta tylna. Konieczne jest Stojak powinien być stabilny, postawiony na gumowych stopkach. Maksymalne obciążenie: - do 15kg z GD23 - do 60kg z LWB1 - do 80kg z PWB1 Nachylenie: 12° Wymiary: 1070 x 1780 x 500mm ±50mm Zabezpieczenie przed przypadkowym zdjęciem - spadnięciem ekranu, W zestawie komplet śrub, podkładek i tulejek dystansowych do różnych rodzajów telewizorów, min. 2 lata gwarancji Dostawa i montaż telewizora wskazanego przez Zamawiającego: budynek ul. Łazienna 16, Toruń (Dom Eskenów) 2. Produkcja i montaż kontentów multimedialnych, w tym: przygotowanie scenariusza prezentacji, projekt graficzny, opracowanie materiałów ikonograficznych. Opis przedmiotu zamówienia: interaktywna baza danych do kiosku multimedialnego; (widok standardowej strony internetowej prezentowanej na interaktywnym ekranie dotykowym) kodowanie interaktywności, animacje 2D, zoom fotografii, przygotowanie scenariusza, produkcja i montaż Tematy kontentów: a) Opis i topografia wystawy oraz uzupełnienie wystawy o ikonograficzne, prezentowane jedynie w formie multimedialne, b) Uzupełnienie informacji merytorycznych do wystawy, c) Plan Torunia z przyporządkowaniem zawodów, miejsc zamieszkania patrycjatu toruńskiego i rzemieślników cechowych oraz informacji o zawodach. Kontenty należy zainstalować w infokioskach w budynku przy ul. Łaziennej 16 w Toruniu (Dom Eskenów), stanowiących część przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe - stwierdzone na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności. Dopuszcza się realizację części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty przewidywanego zakresu prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Przy podpisywaniu umowy niezbędne będzie dostarczenie umów zawartych z podwykonawcami, przy czym zakres ich prac powinien być tożsamy z tym określonym w dokumentach dołączanych do oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-1, 32.32.20.00-6, 72.21.25.20-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIDEN Systemy Informatyczne, Doradztwo, Energetyka sp. z o.o., ul. Koniuchy 8, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74420,00

  • Waluta: PLN.

Muzeum Okręgowe w Toruniu informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz produkcje i montaż kontentów multimedialnych złożono jedną ofertę:

 

Siden Systemy Informatyczne Doradztwo Energetyka sp. z o.o., ul. Koniuchy 8, 87-100 Toruń

 

Oferta jest ważna.

 

Kryterium oceny: cena 100 %. Ocena oferty: 100 pkt.

 

Wybrano ofertę Siden Systemy Informatyczne Doradztwo Energetyka sp. z o.o., ul. Koniuchy 8, 87-100 Toruń

Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz produkcja i montaż kontentów multimedialnych
Numer ogłoszenia: 267171 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu , ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz produkcja i montaż kontentów multimedialnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Muzeum Okręgowego w Toruniu urządzeń zgodnie z poniższym opisem, montaż w miejscu i terminie wskazanym w specyfikacji i załączonym do niej wzorze umowy oraz produkcja i montaż kontentów multimedialnych. W ramach zamówienia należy dostarczyć wykonać: 1. Dostawa i montaż we wskazanym miejscu i czasie następujących elementów: a) Infokiosk - 2 szt. wg. poniższej specyfikacji: Obudowa: - kiosk powinien być tak skonstruowany, by umożliwić pracę modułu w wersji wolnostojącej na dedykowanej podstawie jak i wiszącej na ścianie (bez podstawy), - obudowa dwuczłonowa wykonana z aluminium oraz stali nierdzewnej szczotkowanej, - elementy poszycia monitora: płyta aluminiowo - kompozytowa, - moduł ekranowy w wykonaniu poziomym z zabudowanym ekranem dotykowym 32 pracującym w technologii InfraRed, - konstrukcja ramowa monitora wykonana z aluminium malowanego proszkowo. Profile wieńczące - aluminiowe z możliwością osadzenia elementów poszycia wykonanego z płyt aluminiowo kompozytowych, - w module ekranowym powinien być zamontowany komputer o parametrach wskazanych w specyfikacji, - obudowa powinna zostać skonstruowana w taki sposób aby zapewnić właściwą wentylację, - zarówno w przypadku pracy modułu w wersji wolnostojącej jak i wiszącej na ścianie, - podstawa modułu ekranowego wykonana w oparciu o konstrukcję samonośną wykonaną z blachy nierdzewnej szczotkowanej. Konstrukcja wykonana w sposób zapewniający pochylenie ekranu pod kątem 30 - 45 stopni, podstawa wykonana w sposób umożliwiający bez narzędziowy montaż i demontaż modułu ekranowego, - podstawa zaopatrzona w płytę stabilizującą malowaną proszkowo o grubości nie mniejszej niż 5 mm z nakładką ozdobną z blachy nierdzewnej szczotkowanej, z możliwością regulacji płaszczyzny w przedziale +- 10 mm, - na froncie obudowy logo lub grafika zgodna z wymaganiami Zamawiającego, - łatwy dostęp serwisowy, zabezpieczony zamkiem, - obudowa: jeden koloru czarnego, jeden koloru białego - konstrukcja urządzenia powinna być wykonana w sposób pozwalający na bezpieczny montaż kiosku na ścianie, bez konieczności zlecania usługi specjalistycznej firmie (możliwość samodzielnego montażu), - kiosk powinien być wyposażony w komplet narzędzi niezbędnych do montażu na ścianie Monitor: - Format ekranu monitora Panoramiczny - Przekątna ekranu 32 cale - Typ panela LCD z podświetlaniem LED - Rozdzielczość matrycy 1920 x 1080 pikseli - Metoda wykrywania dotyku - IR - Precyzja pozycjonowania - 2 mm - Grubość szkła 3mm lub więcej, odporna na zadrapania, porysowanie itp. - Przejrzystość - nie mniej niż 92% - Intensywność użytkowania - ponad 60 milionow dotknięć Komputer: - Procesor Procesor klasy Core i3 2120 lub równoważny klasy x86, wielordzeniowy, dedykowany do pracy w komputerach desktop zaprojektowany do pracy w układach jednoprocesorowych, o wydajności równoważnej lub wyższej niż procesor osiągający w teście PassMark - CPU Mark High End CPUs 2 614 punktów - RAM minimum 4GB - Pojemność zainstalowanego dysku minimum 32GB SSD - Karta grafiki: zintegrowana - Zintegrowana karta dźwiękowa - Zintegrowana karta sieciowa - Typ zintegrowanej karty sieciowej 10-100-1000 Mbit-s - Typ bezprzewodowej karty sieciowej IEEE 802.11b-g-n - 4 x USB 2.0 - 1 x RJ-45 (LAN) - 1 x wyjście liniowe - 1 x wyjście słuchawkowe - 1 x wejście na mikrofon - 1 x DVI - 1 x HDMI - 1 x DSUB - głośniki 2 szt., podłączone do jednostki centralnej Oprogramowanie: a. System operacyjny charakteryzujący się następującymi cechami: - kompatybilny ze wszystkimi elementami kiosku - najnowszy stabilny system operacyjny w języku polskim - możliwość automatycznej instalacji komponentów (przy użyciu instalatora systemowego) - całkowicie zlokalizowany w języku polskim system komunikatów i podręcznej pomocy technicznej w pakiecie - architektura 64 bit - w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory b. oprogramowanie pozwalające co najmniej na: - zaprogramowanie podstawowych parametrów konfiguracyjnych infokiosku, np.: rozdzielczość ekranu, liczba kolorów, wstępna głośność - możliwość zdefiniowania strony startowej, umieszczonej na dysku lokalnym albo dowolnej domenie internetowej, - możliwość definiowania obszarów przeglądania i aplikacji systemowych (*.exe) - ruchu myszy lub naciśnięć klawiatury) polegające na: zamknięciu otwartych okien, - skasowaniu chwilowych plików Internetowych, wyczyszczeniu historii przeglądarki i rozpoczęciu wyświetlanie wybranych stron a po ponownym dotknięciu ekranu dotykowego, ruchu myszy lub naciśnięciu klawisza na klawiaturze przerwanie pokazu i powrót do strony startowej, - możliwość obsługi kiosku przy pomocy ekranu dotykowego, dzięki klawiaturze ekranowej, która może być dostosowywana do potrzeb stron lub używanych aplikacji, zarówno pod względem stylistyki jak i realizowanych funkcji, możliwość obsługi przycisków umożliwiających przemieszczanie się po ekranie zamiast tzw. przycisków Scrollbar - ochronę hasłem dostępu do ustawień i konfiguracji wraz z dodatkową opcją automatycznego wyłączania komputera o określonej godzinie - Certyfikaty: - Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu), - Certyfikat ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla producenta sprzętu, lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań - producenta z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu), - Wykonawca musi dołączyć do oferty deklarację zgodności sprzętu z normą bezpieczeństwa CE - Instrukcja obsługi: - zainstalowane i skonfigurowane oprogramowanie systemowe i oprogramowanie zarządzająco - sterujące, - szkolenie w zakresie obsługi oraz montażu kiosku w 2 opcjach: jako urządzenie wolnostojące oraz wiszące na ścianie, - szkolenie w zakresie zainstalowanego oprogramowania dla administratorów, - instrukcja obsługi urządzenia dotycząca:, eksploatacji kiosku i postępowania w przypadku awarii, wydana w języku polskim, - instrukcja dotycząca konfiguracji oprogramowania, wydana w języku polskim, - możliwość dokonywania zmian konfiguracji przez Zamawiającego, - wykonawca powinien przeprowadzić odrębne szkolenia dedykowane dla administratorów z oprogramowania dla infokiosku oraz dla oprogramowania zarządzającego, - instrukcja instalacji i obsługi powinna być w języku polskim w formie dokumentacji papierowej. Gwarancja, serwis: - Wymagany okres gwarancji na infokiosku wynosi minimum 12 miesięcy, - Zamawiający wymaga by max czas od zgłoszenia awarii urządzenia do wykonania wizyty serwisowej w siedzibie Zamawiającego - nie był dłuższy niż 7 dni, - W przypadku konieczności realizacji naprawy infokiosku poza jego lokalizacją, zapewnienia na czas naprawy sprzętu zastępczego o co najmniej tych samych parametrach, - Wszystkie podzespoły wchodzące w skład infokiosku muszą być fabrycznie nowe oraz pochodzić z bieżącej produkcji, - Oprogramowanie sterujące oraz system operacyjny musi być w najnowszych wersjach, - Wykonawca w okresie gwarancji zapewni prawidłowe funkcjonowanie urządzeń wraz z zainstalowanym w nich oprogramowaniem, - Wraz z urządzeniem Wykonawca zobowiązany jest przekazać kartę gwarancyjną w języku polskim Dostawa i montaż: budynek przy ul. Łaziennej 16 w Toruniu (Dom Eskenów). b) Infokiosk - 1 szt. wg. poniższej specyfikacji: Obudowa: - kiosk powinien być tak skonstruowany, by umożliwić pracę modułu w wersji wolnostojącej na dedykowanej podstawie. - obudowa dwuczłonowa wykonana z aluminium oraz stali nierdzewnej szczotkowanej, - elementy poszycia monitora: płyta aluminiowo - kompozytowa, - moduł ekranowy w wykonaniu poziomym z zabudowanym ekranem dotykowym 46 pracującym w technologii InfraRed, - konstrukcja ramowa monitora wykonana z aluminium malowanego proszkowo. Profile wieńczące - aluminiowe z możliwością osadzenia elementów poszycia wykonanego z płyt aluminiowo kompozytowych, - w module ekranowym powinien być zamontowany komputer o parametrach wskazanych w specyfikacji, - obudowa powinna zostać skonstruowana w taki sposób aby zapewnić właściwą wentylację, - zarówno w przypadku pracy modułu w wersji wolnostojącej. - podstawa modułu ekranowego wykonana w oparciu o konstrukcję samonośną wykonaną z blachy nierdzewnej szczotkowanej. Konstrukcja wykonana w sposób zapewniający montaż modułu monitora poziomo (stół) - podstawa zaopatrzona w płytę stabilizującą malowaną proszkowo o grubości nie mniejszej niż 5 mm z nakładką ozdobną z blachy nierdzewnej szczotkowanej, z możliwością regulacji płaszczyzny w przedziale +- 10 mm, - łatwy dostęp serwisowy, zabezpieczony zamkiem, - Obudowa koloru czarnego Monitor: - Format ekranu monitora Panoramiczny - Przekątna ekranu 46 cale - Typ panela LCD z podświetlaniem LED - Rozdzielczość matrycy 1920 x 1080 pikseli - Metoda wykrywania dotyku - IR dual touch - Precyzja pozycjonowania - 2 mm - Grubość szkła 3mm lub więcej, odporna na zadrapania, porysowanie itp. - Przejrzystość - nie mniej niż 92% - Intensywność użytkowania - ponad 60 milionów dotknięć Komputer: - Processor : Intel Celeron G530 (2.40GHz, 2MB) - system operacyjny PLWindows 7 Professional (32-64Bit OS) - Pamięć : 4GB (1x4GB) 1333MHz DDR3 bez ECC - Dysk twardy : 250GB 3,5-calowy Serial ATA (7,2 tys. obr.-min) - zintegrowana karta graficzna - zintegrowana karta dźwiękowa Oprogramowanie: a. System operacyjny charakteryzujący się następującymi cechami: - kompatybilny ze wszystkimi elementami kiosku - najnowszy stabilny system operacyjny w języku polskim - możliwość automatycznej instalacji komponentów (przy użyciu instalatora systemowego) - całkowicie zlokalizowany w języku polskim system komunikatów i podręcznej pomocy technicznej w pakiecie - architektura 64 bit b. oprogramowanie pozwalające co najmniej na: - zaprogramowanie podstawowych parametrów konfiguracyjnych infokiosku, np.: rozdzielczość ekranu, liczba kolorów, wstępna głośność - możliwość zdefiniowania strony startowej, umieszczonej na dysku lokalnym albo dowolnej domenie internetowej, - możliwość definiowania obszarów przeglądania i aplikacji systemowych (*.exe) - ruchu myszy lub naciśnięć klawiatury) polegające na: zamknięciu otwartych okien, - skasowaniu chwilowych plików Internetowych, wyczyszczeniu historii przeglądarki i rozpoczęciu wyświetlanie wybranych stron a po ponownym dotknięciu ekranu dotykowego, ruchu myszy lub naciśnięciu klawisza na klawiaturze przerwanie pokazu i powrót do strony startowej, - możliwość obsługi kiosku przy pomocy ekranu dotykowego, dzięki klawiaturze ekranowej, która może być dostosowywana do potrzeb stron lub używanych aplikacji, zarówno pod względem stylistyki jak i realizowanych funkcji, możliwość obsługi przycisków umożliwiających przemieszczanie się po ekranie zamiast tzw. przycisków Scrollbar - ochronę hasłem dostępu do ustawień i konfiguracji wraz z dodatkową opcją automatycznego wyłączania komputera o określonej godzinie - Certyfikaty: - Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu), - Certyfikat ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla producenta sprzętu, lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań - producenta z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu), - Wykonawca musi dołączyć do oferty deklarację zgodności sprzętu z normą bezpieczeństwa CE - Instrukcja obsługi: - zainstalowane i skonfigurowane oprogramowanie systemowe i oprogramowanie zarządzająco - sterujące, - szkolenie w zakresie obsługi oraz montażu kiosku w 2 opcjach: jako urządzenie wolnostojące oraz wiszące na ścianie, - szkolenie w zakresie zainstalowanego oprogramowania dla administratorów, - instrukcja obsługi urządzenia dotycząca:, eksploatacji kiosku i postępowania w przypadku awarii, wydana w języku polskim, - instrukcja dotycząca konfiguracji oprogramowania, wydana w języku polskim, - możliwość dokonywania zmian konfiguracji przez Zamawiającego, - wykonawca powinien przeprowadzić odrębne szkolenia dedykowane dla administratorów z oprogramowania dla infokiosku oraz dla oprogramowania zarządzającego, - instrukcja instalacji i obsługi powinna być w języku polskim w formie dokumentacji papierowej. Gwarancja, serwis: - Wymagany okres gwarancji na infokiosku wynosi minimum 12 miesięcy, - Zamawiający wymaga by max czas od zgłoszenia awarii urządzenia do wykonania wizyty serwisowej w siedzibie Zamawiającego - nie był dłuższy niż 7 dni, - W przypadku konieczności realizacji naprawy infokiosku poza jego lokalizacją, zapewnienia na czas naprawy sprzętu zastępczego o co najmniej tych samych parametrach, - Wszystkie podzespoły wchodzące w skład infokiosku muszą być fabrycznie nowe oraz pochodzić z bieżącej produkcji, - Oprogramowanie sterujące oraz system operacyjny musi być w najnowszych wersjach, - Wykonawca w okresie gwarancji zapewni prawidłowe funkcjonowanie urządzeń wraz z zainstalowanym w nich oprogramowaniem, - Wraz z urządzeniem Wykonawca zobowiązany jest przekazać kartę gwarancyjną w języku polskim Dostawa i montaż: budynek przy ul. Łaziennej 16 w Toruniu (Dom Eskenów) c) Komputer z monitorem - 2 szt wg. poniższego zestawienia Obudowa: Mini Tower: - Procesor: Intel Core I5-3450 lub równoważny - Dysk Twardy: 500GB 7200RPM - Pamięć RAM: 4GB 1600MHz DDR3 - Karta graficzna zintegrowana - Karta dzwiękowa zintegrowana - Karta sieciowa: 10-100-1000 Mbits-s - BLuetooth: Tak - Sloty PCI: 1 x slot PIC-E 16x, 3x PCI-E 1x, 1 x slot mini-PCI Wolny slot wewnętrzny 3,5cali - Wolny slot zewnętrzny: 5,25cali - Napęd: DVD+-RW - Porty USB: 6x USB 2.0, 4x USB 3.0 - Czytnik kar pamięci: 19 in 1 - Klawiatura: TAK - Mysz: TAK - System: MS Windows 7 Pro 64 bit PL - Office: Office Pro 2010 PL - Gwarancja: 36 miesięcy NDB Monitor: - Przekątna: 21,5cali - Matryca: matowa TFT TN - Rozdzielczość: 1920x1080 - Czas reakcji matrycy: 5ms - Jasnosć: 250cd-m2 - Złącze wejściowe: D-sub - Możliwość pochylenia Tilt: TAK - Kolor: Czarny Dostawa i montaż: 1 szt. - Rynek Staromiejski 1, Toruń (Ratusz); 1 szt. - ul. Łazienna 16, Toruń (Dom Eskenów). d) Dysk sieciowy - serwer plików dla Windows, MacOS, Linux (Samba) - obsługa protokołu iSCSI pozwala na obsługę bezpośrednią systemów z inicjatorem iSCSI - system zastępujący klasyczny serwer Windows - Linux w firmach - kompletne rozwiązanie backupu plików z komputerów w sieci LAN - instalacja do 5 dysków 3.5cali (lub 2.5cali) SATA II, obsługa dysków do 4TB każdy - konfiguracja RAID 0,1,5,6,10,5+ z funkcją rozbudowy i zmiany trybu online - kopiowanie przez USB jednym przyciskiem z pamięci zewnętrznych i na dyski zewnętrzne - backup danych na zewnętrzne dyski i macierze poprzez interfejs USB 3.0 - wbudowana funkcja zdalnej replikacji do prowadzenia szybkiego backupu - wbudowany serwer wydruku, serwer FTP oraz serwer www (php, sql, html) - pobieranie plików bez włączania PC (zarówno z Torent, FTP jak i HTTP) - certyfikat zgodności z VMware vSphere4, Citrix i Hyper-V - współpraca z Microsoft Active Directory w zakresie autoryzacji dostępu userów - szyfrowany dostęp SSL-TLS dla serwera FTP - kontrola dostępu na podstawie adresów ip (dozwolone - zabronione) - dostęp i administracja poprzez HTTPS (SSL) - współpraca z zasilaczami awaryjnymi UPS APC - szyfrowanie wolumenów dyskowych kluczem AES 256bit - zapobiega kradzieży danych - obsługa ACL oraz CHAP (dla iSCSI), dodatkowo LDAP i Active Directory - wbudowany serwer VPN, obsługa SSH i Telnet - wbudowane 3 dyski 3 TB 7200RPM 64MB cache Dostawa i montaż: budynek przy ul. Łaziennej 16, Toruń (Dom Eskenów) e) Stojak do telewizora przeznaczony do monitorów 22-60-o maksymalnym ciężarze do 80kg. Dla zwiększenia stabilności stojaka powinna zostać dołączona jest wspierająca płyta tylna. Konieczne jest Stojak powinien być stabilny, postawiony na gumowych stopkach. Maksymalne obciążenie: - do 15kg z GD23 - do 60kg z LWB1 - do 80kg z PWB1 Nachylenie: 12° Wymiary: 1070 x 1780 x 500mm ±50mm Zabezpieczenie przed przypadkowym zdjęciem - spadnięciem ekranu, W zestawie komplet śrub, podkładek i tulejek dystansowych do różnych rodzajów telewizorów, min. 2 lata gwarancji Dostawa i montaż telewizora wskazanego przez Zamawiającego: budynek ul. Łazienna 16, Toruń (Dom Eskenów) 2. Produkcja i montaż kontentów multimedialnych, w tym: przygotowanie scenariusza prezentacji, projekt graficzny, opracowanie materiałów ikonograficznych. Opis przedmiotu zamówienia: interaktywna baza danych do kiosku multimedialnego; (widok standardowej strony internetowej prezentowanej na interaktywnym ekranie dotykowym) kodowanie interaktywności, animacje 2D, zoom fotografii, przygotowanie scenariusza, produkcja i montaż Tematy kontentów: a) Opis i topografia wystawy oraz uzupełnienie wystawy o ikonograficzne, prezentowane jedynie w formie multimedialne, b) Uzupełnienie informacji merytorycznych do wystawy, c) Plan Torunia z przyporządkowaniem zawodów, miejsc zamieszkania patrycjatu toruńskiego i rzemieślników cechowych oraz informacji o zawodach. Kontenty należy zainstalować w infokioskach w budynku przy ul. Łaziennej 16 w Toruniu (Dom Eskenów), stanowiących część przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe - stwierdzone na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności. Dopuszcza się realizację części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty przewidywanego zakresu prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Przy podpisywaniu umowy niezbędne będzie dostarczenie umów zawartych z podwykonawcami, przy czym zakres ich prac powinien być tożsamy z tym określonym w dokumentach dołączanych do oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.32.20.00-6, 72.21.25.20-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 60.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadkach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b)Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c)Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d)Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e)Zmiana w zakresie technologii - jeżeli dostarczany sprzęt będzie spełniał warunki wymagane dla realizacji zamówienia, f)Zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy, jeżeli Zamawiający wyrazi zgodę, g)Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeum.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Rynek Staromiejski 1, Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki:
Pobierz (specyfikacja.docx)specyfikacja.docx[ ]52 Kb18.12.2012 00:51
Pobierz (załącznik nr 1 Wzór Oferty.docx)załącznik nr 1 Wzór Oferty.docx[ ]18 Kb18.12.2012 00:51
Pobierz (załącznik nr 2 Wzór oświadczenia.docx)załącznik nr 2 Wzór oświadczenia.docx[ ]17 Kb18.12.2012 00:51
Pobierz (Załącznik nr 3 Wzór oświadczenia.docx)Załącznik nr 3 Wzór oświadczenia.docx[ ]17 Kb18.12.2012 00:52
Pobierz (WZÓR UMOWY N1.odt)WZÓR UMOWY N1.odt[ ]28 Kb18.12.2012 00:52

Toruń: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Drugie postępowanie na dostawę i montaż sprzętu wystawienniczego wraz z elementami aranżacyjnymi na wystawę stałą w oddziale Muzeum Okręgowego w Toruniu - Muzeum Podróżników.
Numer ogłoszenia: 263451 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu, ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Drugie postępowanie na dostawę i montaż sprzętu wystawienniczego wraz z elementami aranżacyjnymi na wystawę stałą w oddziale Muzeum Okręgowego w Toruniu - Muzeum Podróżników..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania dostawa i montaż sprzętu wystawienniczego wraz z elementami aranżacyjnymi na wystawę stałą w Muzeum Podróżników (kompleks budynków przy ul. Franciszkańskiej 9 i 11 w Toruniu). elementy do wykonania zgodnie z Listą elementów do wykonania. Wykonanie elementów zgodne z ogólnym projektem aranżacji wystawy stałej. Opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego należy odpowiednio odnieść do wykonania przedmiotu zamówienia uzupełniającego, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia podstawowego. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do transportu wszystkich przewidzianych elementów montażowych, usuwania śmieci oraz innych prac niezbędnych do wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00-6.


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EXTEND VISION sp. z o.o., ul. Jasna 32A, 31-277 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33848,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41633,88
  • Oferta z najniższą ceną: 41633,88 / Oferta z najwyższą ceną: 411633,88
  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podstawa faktyczna udzielenia zamówienia uzupełniającego: - zamówienie podstawowe: drugie postępowanie na dostawę i montaż sprzętu wystawienniczego wraz z elementami aranżacyjnymi na wystawę stałą w oddziale Muzeum Okręgowego w Toruniu - Muzeum Podróżników udzielone zostało w dniu 22.10.2012 r. (umowa nr 84/2012). Zamówień uzupełniających można udzielać w terminie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa na zamówienie uzupełniające zostanie podpisana do końca grudnia 2012 r. - rodzaj zamówienia podstawowego i uzupełniającego: usługa. - zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego: EXTEND VISION sp.z o.o. - szacunkowa wartość zamówienia została określona dla zamówienia podstawowego i zamówień uzupełniających i na podstawie sumy tych dwóch wartości określono tryb zamówienia podstawowego (w załączeniu kserokopia części protokołu ZP oraz wyciąg z ogłoszenia o udzieleniu zamówienia). Wartość zamówień uzupełniających określono w wysokości 50% zamówienia podstawowego. Jest to pierwsze zamówienie uzupełniające, a jego wartość nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. - zakres przedmiotu zamówienia uzupełniającego jest tożsamy co do rodzaju przedmiotowi zamówienia podstawowego, CPV: 39.15.40.00-6 (sprzęt wystawienniczy). Zostaną wykonane podobne elementy, jak w przypadku zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie wykonywane w Muzeum Podróżników, wskazane elementy są częścią projektu wykonawczego będącego również podstawą zamówienia podstawowego oraz są podobne pod względem wizualnym i technicznym. - tryb zamówienia podstawowego: przetarg nieograniczony - informacja o możliwości udzielenia zamówień uzupełniających została wpisana w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (rozdział V) oraz w ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 2.10.2012 r. nr 210193/2012 - w załączeniu wyciąg ze SIWZ i ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Załączniki:
Pobierz (Numer ogłoszenia 263451 - 2012.pdf)Numer ogłoszenia 263451 - 2012.pdf[ ]140 Kb12.12.2012 14:09

Drugie postępowanie na dostawę i montaż sprzętu wystawienniczego wraz z elementami aranżacyjnymi na wystawę stałą w oddziale Muzeum Okręgowego w Toruniu - Muzeum Podróżników
Numer ogłoszenia: 223857 - 2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210193 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu, ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: drugie postępowanie na dostawę i montaż sprzętu wystawienniczego wraz z elementami aranżacyjnymi na wystawę stałą w oddziale Muzeum Okręgowego w Toruniu - Muzeum Podróżników.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do oddziału Muzeum Okręgowego w Toruniu sprzętu wystawienniczego i elementów aranżacji zgodnie z poniższym opisem oraz ich montaż we wskazanych w specyfikacji i załączonym do niej wzorze umowy, terminach. Przedmiot zamówienia został opisany przez: 1) Projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji Istotnych warunków zamówienia, 2) Zestawienie elementów usuniętych lub zmienionych w projekcie stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Szczegółowy opis zawarty w niniejszym punkcie. Wykonawca powinien wykonać wszystkie elementy łącznie z nadrukami, za wyjątkiem dostawy i montażu sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania, a także elementów wskazanych w Zestawieniu elementów usuniętych lub zmienionych w projekcie (załącznik nr 6 do SIWZ). SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA: 1. Parter kontuar - zamykane szafki od strony fotela, wolne miejsce przy krześle, podłączenie 230V, internet, telefon + łącze do Banku. 2. Wieszaki wolnostojące, metalowe, na min. 40 płaszczy - 3 szt. 3. Oświetlenie w gablotach - światło ciepłe, ledowe - uwaga! Zmiana w stosunku do projektu. halogeny barwy 6000K Warm 3W Led strumień 120 lm lub równoważny. 4. W miejscach zamontowania grzejników konieczne będzie wycięcie otworów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 5. Zamki w gablotach - klucze posiadające kartę do dorabiania kluczy. 6. Stelaż do regulowania półek: metalowy, kolor stal nierdzewna. 7. Kolor elementów metalowych: stal nierdzewna. 8. Kołki dystansowe ze stali nierdzewnej AISI303 typu SS Series lub równoważne. 9. Gabloty powinny być szczelne (kurz i insekty). 10. Możliwa zamiana techniki wykonania: szpachlowanie płyty i malowanie na laminat. 11. Wykonawca może zastosować w gablotach oraz przy wykonaniu prezenterów wolnostojących zamiast pleksi szybę o barwie białej - szybę bezpieczną min. 6 mm. W przypadku zastosowania takiej opcji konieczne jest wykonanie odpowiednich mocowań, zapewniających bezpieczeństwo i trwałość konstrukcji. W przypadku zastosowania szyby niezbędne będzie zastosowanie innej techniki nanoszenia grafiki niż wskazana w projekcie. Profil montażowy szkła typu Easy Glass stal nierdzewna wysoki na minimum 30 cm lub równoważny. 12. Do części grafik - wydruk UV w lustrze (fachowa nazwa na od tyłu) z białym poddrukiem ( jako wzmocnienie grafiki) 13. WYDRUK BANEROWY materiał typu canvas artist 450 gram satin przepuszczający powietrze Wykonawca planując harmonogram prac powinien uwzględnić następujące elementy: - Rozpoczęcie montażu w budynkach przy ul. Franciszkańskiej 9 i 11 w Toruniu - najpóźniej od 5.11.2012 r. - Montaż elementów, w których znajduje się sprzęt multimedialny: od 8.11.2012 r. do 15.11.2012 r. przy współpracy z dostawcą sprzętu. - Prace powinny być wykonywane sukcesywnie, sala po Sali, tak aby w trakcie montażu pracownicy Zamawiającego mogli umieszczać eksponaty. Z każdego zakończonego etapu zostanie sporządzony protokół częściowy. Na podstawie wszystkich protokołów częściowych sporządzony zostanie protokół końcowy. - Poprawki do elementów wystawowych i aranżacyjnych powinny być wykonywane na bieżąco w trakcie wykonywania danego etapu. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do transportu wszystkich przewidzianych elementów montażowych, usuwania śmieci oraz innych prac niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe - stwierdzone na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności. Dopuszcza się realizację części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty przewidywanego zakresu prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Przy podpisywaniu umowy niezbędne będzie dostarczenie umów zawartych z podwykonawcami, przy czym zakres ich prac powinien być tożsamy z tym określonym w dokumentach dołączanych do oferty...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EXTEND VISION sp. z o.o., ul. Jasna 32A, 31-277 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 187932,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 231141,00

  • Oferta z najniższą ceną: 231141,00 / Oferta z najwyższą ceną: 492000,00

  • Waluta: PLN.

Załączniki:
Pobierz (Numer ogłoszenia 223857 - 2012.pdf)Numer ogłoszenia 223857 - 2012.pdf[ ]142 Kb13.11.2012 12:34
Więcej artykułów…