Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz produkcja i montaż kontentów multimedialnych
Numer ogłoszenia: 267171 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu , ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz produkcja i montaż kontentów multimedialnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Muzeum Okręgowego w Toruniu urządzeń zgodnie z poniższym opisem, montaż w miejscu i terminie wskazanym w specyfikacji i załączonym do niej wzorze umowy oraz produkcja i montaż kontentów multimedialnych. W ramach zamówienia należy dostarczyć wykonać: 1. Dostawa i montaż we wskazanym miejscu i czasie następujących elementów: a) Infokiosk - 2 szt. wg. poniższej specyfikacji: Obudowa: - kiosk powinien być tak skonstruowany, by umożliwić pracę modułu w wersji wolnostojącej na dedykowanej podstawie jak i wiszącej na ścianie (bez podstawy), - obudowa dwuczłonowa wykonana z aluminium oraz stali nierdzewnej szczotkowanej, - elementy poszycia monitora: płyta aluminiowo - kompozytowa, - moduł ekranowy w wykonaniu poziomym z zabudowanym ekranem dotykowym 32 pracującym w technologii InfraRed, - konstrukcja ramowa monitora wykonana z aluminium malowanego proszkowo. Profile wieńczące - aluminiowe z możliwością osadzenia elementów poszycia wykonanego z płyt aluminiowo kompozytowych, - w module ekranowym powinien być zamontowany komputer o parametrach wskazanych w specyfikacji, - obudowa powinna zostać skonstruowana w taki sposób aby zapewnić właściwą wentylację, - zarówno w przypadku pracy modułu w wersji wolnostojącej jak i wiszącej na ścianie, - podstawa modułu ekranowego wykonana w oparciu o konstrukcję samonośną wykonaną z blachy nierdzewnej szczotkowanej. Konstrukcja wykonana w sposób zapewniający pochylenie ekranu pod kątem 30 - 45 stopni, podstawa wykonana w sposób umożliwiający bez narzędziowy montaż i demontaż modułu ekranowego, - podstawa zaopatrzona w płytę stabilizującą malowaną proszkowo o grubości nie mniejszej niż 5 mm z nakładką ozdobną z blachy nierdzewnej szczotkowanej, z możliwością regulacji płaszczyzny w przedziale +- 10 mm, - na froncie obudowy logo lub grafika zgodna z wymaganiami Zamawiającego, - łatwy dostęp serwisowy, zabezpieczony zamkiem, - obudowa: jeden koloru czarnego, jeden koloru białego - konstrukcja urządzenia powinna być wykonana w sposób pozwalający na bezpieczny montaż kiosku na ścianie, bez konieczności zlecania usługi specjalistycznej firmie (możliwość samodzielnego montażu), - kiosk powinien być wyposażony w komplet narzędzi niezbędnych do montażu na ścianie Monitor: - Format ekranu monitora Panoramiczny - Przekątna ekranu 32 cale - Typ panela LCD z podświetlaniem LED - Rozdzielczość matrycy 1920 x 1080 pikseli - Metoda wykrywania dotyku - IR - Precyzja pozycjonowania - 2 mm - Grubość szkła 3mm lub więcej, odporna na zadrapania, porysowanie itp. - Przejrzystość - nie mniej niż 92% - Intensywność użytkowania - ponad 60 milionow dotknięć Komputer: - Procesor Procesor klasy Core i3 2120 lub równoważny klasy x86, wielordzeniowy, dedykowany do pracy w komputerach desktop zaprojektowany do pracy w układach jednoprocesorowych, o wydajności równoważnej lub wyższej niż procesor osiągający w teście PassMark - CPU Mark High End CPUs 2 614 punktów - RAM minimum 4GB - Pojemność zainstalowanego dysku minimum 32GB SSD - Karta grafiki: zintegrowana - Zintegrowana karta dźwiękowa - Zintegrowana karta sieciowa - Typ zintegrowanej karty sieciowej 10-100-1000 Mbit-s - Typ bezprzewodowej karty sieciowej IEEE 802.11b-g-n - 4 x USB 2.0 - 1 x RJ-45 (LAN) - 1 x wyjście liniowe - 1 x wyjście słuchawkowe - 1 x wejście na mikrofon - 1 x DVI - 1 x HDMI - 1 x DSUB - głośniki 2 szt., podłączone do jednostki centralnej Oprogramowanie: a. System operacyjny charakteryzujący się następującymi cechami: - kompatybilny ze wszystkimi elementami kiosku - najnowszy stabilny system operacyjny w języku polskim - możliwość automatycznej instalacji komponentów (przy użyciu instalatora systemowego) - całkowicie zlokalizowany w języku polskim system komunikatów i podręcznej pomocy technicznej w pakiecie - architektura 64 bit - w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory b. oprogramowanie pozwalające co najmniej na: - zaprogramowanie podstawowych parametrów konfiguracyjnych infokiosku, np.: rozdzielczość ekranu, liczba kolorów, wstępna głośność - możliwość zdefiniowania strony startowej, umieszczonej na dysku lokalnym albo dowolnej domenie internetowej, - możliwość definiowania obszarów przeglądania i aplikacji systemowych (*.exe) - ruchu myszy lub naciśnięć klawiatury) polegające na: zamknięciu otwartych okien, - skasowaniu chwilowych plików Internetowych, wyczyszczeniu historii przeglądarki i rozpoczęciu wyświetlanie wybranych stron a po ponownym dotknięciu ekranu dotykowego, ruchu myszy lub naciśnięciu klawisza na klawiaturze przerwanie pokazu i powrót do strony startowej, - możliwość obsługi kiosku przy pomocy ekranu dotykowego, dzięki klawiaturze ekranowej, która może być dostosowywana do potrzeb stron lub używanych aplikacji, zarówno pod względem stylistyki jak i realizowanych funkcji, możliwość obsługi przycisków umożliwiających przemieszczanie się po ekranie zamiast tzw. przycisków Scrollbar - ochronę hasłem dostępu do ustawień i konfiguracji wraz z dodatkową opcją automatycznego wyłączania komputera o określonej godzinie - Certyfikaty: - Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu), - Certyfikat ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla producenta sprzętu, lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań - producenta z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu), - Wykonawca musi dołączyć do oferty deklarację zgodności sprzętu z normą bezpieczeństwa CE - Instrukcja obsługi: - zainstalowane i skonfigurowane oprogramowanie systemowe i oprogramowanie zarządzająco - sterujące, - szkolenie w zakresie obsługi oraz montażu kiosku w 2 opcjach: jako urządzenie wolnostojące oraz wiszące na ścianie, - szkolenie w zakresie zainstalowanego oprogramowania dla administratorów, - instrukcja obsługi urządzenia dotycząca:, eksploatacji kiosku i postępowania w przypadku awarii, wydana w języku polskim, - instrukcja dotycząca konfiguracji oprogramowania, wydana w języku polskim, - możliwość dokonywania zmian konfiguracji przez Zamawiającego, - wykonawca powinien przeprowadzić odrębne szkolenia dedykowane dla administratorów z oprogramowania dla infokiosku oraz dla oprogramowania zarządzającego, - instrukcja instalacji i obsługi powinna być w języku polskim w formie dokumentacji papierowej. Gwarancja, serwis: - Wymagany okres gwarancji na infokiosku wynosi minimum 12 miesięcy, - Zamawiający wymaga by max czas od zgłoszenia awarii urządzenia do wykonania wizyty serwisowej w siedzibie Zamawiającego - nie był dłuższy niż 7 dni, - W przypadku konieczności realizacji naprawy infokiosku poza jego lokalizacją, zapewnienia na czas naprawy sprzętu zastępczego o co najmniej tych samych parametrach, - Wszystkie podzespoły wchodzące w skład infokiosku muszą być fabrycznie nowe oraz pochodzić z bieżącej produkcji, - Oprogramowanie sterujące oraz system operacyjny musi być w najnowszych wersjach, - Wykonawca w okresie gwarancji zapewni prawidłowe funkcjonowanie urządzeń wraz z zainstalowanym w nich oprogramowaniem, - Wraz z urządzeniem Wykonawca zobowiązany jest przekazać kartę gwarancyjną w języku polskim Dostawa i montaż: budynek przy ul. Łaziennej 16 w Toruniu (Dom Eskenów). b) Infokiosk - 1 szt. wg. poniższej specyfikacji: Obudowa: - kiosk powinien być tak skonstruowany, by umożliwić pracę modułu w wersji wolnostojącej na dedykowanej podstawie. - obudowa dwuczłonowa wykonana z aluminium oraz stali nierdzewnej szczotkowanej, - elementy poszycia monitora: płyta aluminiowo - kompozytowa, - moduł ekranowy w wykonaniu poziomym z zabudowanym ekranem dotykowym 46 pracującym w technologii InfraRed, - konstrukcja ramowa monitora wykonana z aluminium malowanego proszkowo. Profile wieńczące - aluminiowe z możliwością osadzenia elementów poszycia wykonanego z płyt aluminiowo kompozytowych, - w module ekranowym powinien być zamontowany komputer o parametrach wskazanych w specyfikacji, - obudowa powinna zostać skonstruowana w taki sposób aby zapewnić właściwą wentylację, - zarówno w przypadku pracy modułu w wersji wolnostojącej. - podstawa modułu ekranowego wykonana w oparciu o konstrukcję samonośną wykonaną z blachy nierdzewnej szczotkowanej. Konstrukcja wykonana w sposób zapewniający montaż modułu monitora poziomo (stół) - podstawa zaopatrzona w płytę stabilizującą malowaną proszkowo o grubości nie mniejszej niż 5 mm z nakładką ozdobną z blachy nierdzewnej szczotkowanej, z możliwością regulacji płaszczyzny w przedziale +- 10 mm, - łatwy dostęp serwisowy, zabezpieczony zamkiem, - Obudowa koloru czarnego Monitor: - Format ekranu monitora Panoramiczny - Przekątna ekranu 46 cale - Typ panela LCD z podświetlaniem LED - Rozdzielczość matrycy 1920 x 1080 pikseli - Metoda wykrywania dotyku - IR dual touch - Precyzja pozycjonowania - 2 mm - Grubość szkła 3mm lub więcej, odporna na zadrapania, porysowanie itp. - Przejrzystość - nie mniej niż 92% - Intensywność użytkowania - ponad 60 milionów dotknięć Komputer: - Processor : Intel Celeron G530 (2.40GHz, 2MB) - system operacyjny PLWindows 7 Professional (32-64Bit OS) - Pamięć : 4GB (1x4GB) 1333MHz DDR3 bez ECC - Dysk twardy : 250GB 3,5-calowy Serial ATA (7,2 tys. obr.-min) - zintegrowana karta graficzna - zintegrowana karta dźwiękowa Oprogramowanie: a. System operacyjny charakteryzujący się następującymi cechami: - kompatybilny ze wszystkimi elementami kiosku - najnowszy stabilny system operacyjny w języku polskim - możliwość automatycznej instalacji komponentów (przy użyciu instalatora systemowego) - całkowicie zlokalizowany w języku polskim system komunikatów i podręcznej pomocy technicznej w pakiecie - architektura 64 bit b. oprogramowanie pozwalające co najmniej na: - zaprogramowanie podstawowych parametrów konfiguracyjnych infokiosku, np.: rozdzielczość ekranu, liczba kolorów, wstępna głośność - możliwość zdefiniowania strony startowej, umieszczonej na dysku lokalnym albo dowolnej domenie internetowej, - możliwość definiowania obszarów przeglądania i aplikacji systemowych (*.exe) - ruchu myszy lub naciśnięć klawiatury) polegające na: zamknięciu otwartych okien, - skasowaniu chwilowych plików Internetowych, wyczyszczeniu historii przeglądarki i rozpoczęciu wyświetlanie wybranych stron a po ponownym dotknięciu ekranu dotykowego, ruchu myszy lub naciśnięciu klawisza na klawiaturze przerwanie pokazu i powrót do strony startowej, - możliwość obsługi kiosku przy pomocy ekranu dotykowego, dzięki klawiaturze ekranowej, która może być dostosowywana do potrzeb stron lub używanych aplikacji, zarówno pod względem stylistyki jak i realizowanych funkcji, możliwość obsługi przycisków umożliwiających przemieszczanie się po ekranie zamiast tzw. przycisków Scrollbar - ochronę hasłem dostępu do ustawień i konfiguracji wraz z dodatkową opcją automatycznego wyłączania komputera o określonej godzinie - Certyfikaty: - Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu), - Certyfikat ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla producenta sprzętu, lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań - producenta z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu), - Wykonawca musi dołączyć do oferty deklarację zgodności sprzętu z normą bezpieczeństwa CE - Instrukcja obsługi: - zainstalowane i skonfigurowane oprogramowanie systemowe i oprogramowanie zarządzająco - sterujące, - szkolenie w zakresie obsługi oraz montażu kiosku w 2 opcjach: jako urządzenie wolnostojące oraz wiszące na ścianie, - szkolenie w zakresie zainstalowanego oprogramowania dla administratorów, - instrukcja obsługi urządzenia dotycząca:, eksploatacji kiosku i postępowania w przypadku awarii, wydana w języku polskim, - instrukcja dotycząca konfiguracji oprogramowania, wydana w języku polskim, - możliwość dokonywania zmian konfiguracji przez Zamawiającego, - wykonawca powinien przeprowadzić odrębne szkolenia dedykowane dla administratorów z oprogramowania dla infokiosku oraz dla oprogramowania zarządzającego, - instrukcja instalacji i obsługi powinna być w języku polskim w formie dokumentacji papierowej. Gwarancja, serwis: - Wymagany okres gwarancji na infokiosku wynosi minimum 12 miesięcy, - Zamawiający wymaga by max czas od zgłoszenia awarii urządzenia do wykonania wizyty serwisowej w siedzibie Zamawiającego - nie był dłuższy niż 7 dni, - W przypadku konieczności realizacji naprawy infokiosku poza jego lokalizacją, zapewnienia na czas naprawy sprzętu zastępczego o co najmniej tych samych parametrach, - Wszystkie podzespoły wchodzące w skład infokiosku muszą być fabrycznie nowe oraz pochodzić z bieżącej produkcji, - Oprogramowanie sterujące oraz system operacyjny musi być w najnowszych wersjach, - Wykonawca w okresie gwarancji zapewni prawidłowe funkcjonowanie urządzeń wraz z zainstalowanym w nich oprogramowaniem, - Wraz z urządzeniem Wykonawca zobowiązany jest przekazać kartę gwarancyjną w języku polskim Dostawa i montaż: budynek przy ul. Łaziennej 16 w Toruniu (Dom Eskenów) c) Komputer z monitorem - 2 szt wg. poniższego zestawienia Obudowa: Mini Tower: - Procesor: Intel Core I5-3450 lub równoważny - Dysk Twardy: 500GB 7200RPM - Pamięć RAM: 4GB 1600MHz DDR3 - Karta graficzna zintegrowana - Karta dzwiękowa zintegrowana - Karta sieciowa: 10-100-1000 Mbits-s - BLuetooth: Tak - Sloty PCI: 1 x slot PIC-E 16x, 3x PCI-E 1x, 1 x slot mini-PCI Wolny slot wewnętrzny 3,5cali - Wolny slot zewnętrzny: 5,25cali - Napęd: DVD+-RW - Porty USB: 6x USB 2.0, 4x USB 3.0 - Czytnik kar pamięci: 19 in 1 - Klawiatura: TAK - Mysz: TAK - System: MS Windows 7 Pro 64 bit PL - Office: Office Pro 2010 PL - Gwarancja: 36 miesięcy NDB Monitor: - Przekątna: 21,5cali - Matryca: matowa TFT TN - Rozdzielczość: 1920x1080 - Czas reakcji matrycy: 5ms - Jasnosć: 250cd-m2 - Złącze wejściowe: D-sub - Możliwość pochylenia Tilt: TAK - Kolor: Czarny Dostawa i montaż: 1 szt. - Rynek Staromiejski 1, Toruń (Ratusz); 1 szt. - ul. Łazienna 16, Toruń (Dom Eskenów). d) Dysk sieciowy - serwer plików dla Windows, MacOS, Linux (Samba) - obsługa protokołu iSCSI pozwala na obsługę bezpośrednią systemów z inicjatorem iSCSI - system zastępujący klasyczny serwer Windows - Linux w firmach - kompletne rozwiązanie backupu plików z komputerów w sieci LAN - instalacja do 5 dysków 3.5cali (lub 2.5cali) SATA II, obsługa dysków do 4TB każdy - konfiguracja RAID 0,1,5,6,10,5+ z funkcją rozbudowy i zmiany trybu online - kopiowanie przez USB jednym przyciskiem z pamięci zewnętrznych i na dyski zewnętrzne - backup danych na zewnętrzne dyski i macierze poprzez interfejs USB 3.0 - wbudowana funkcja zdalnej replikacji do prowadzenia szybkiego backupu - wbudowany serwer wydruku, serwer FTP oraz serwer www (php, sql, html) - pobieranie plików bez włączania PC (zarówno z Torent, FTP jak i HTTP) - certyfikat zgodności z VMware vSphere4, Citrix i Hyper-V - współpraca z Microsoft Active Directory w zakresie autoryzacji dostępu userów - szyfrowany dostęp SSL-TLS dla serwera FTP - kontrola dostępu na podstawie adresów ip (dozwolone - zabronione) - dostęp i administracja poprzez HTTPS (SSL) - współpraca z zasilaczami awaryjnymi UPS APC - szyfrowanie wolumenów dyskowych kluczem AES 256bit - zapobiega kradzieży danych - obsługa ACL oraz CHAP (dla iSCSI), dodatkowo LDAP i Active Directory - wbudowany serwer VPN, obsługa SSH i Telnet - wbudowane 3 dyski 3 TB 7200RPM 64MB cache Dostawa i montaż: budynek przy ul. Łaziennej 16, Toruń (Dom Eskenów) e) Stojak do telewizora przeznaczony do monitorów 22-60-o maksymalnym ciężarze do 80kg. Dla zwiększenia stabilności stojaka powinna zostać dołączona jest wspierająca płyta tylna. Konieczne jest Stojak powinien być stabilny, postawiony na gumowych stopkach. Maksymalne obciążenie: - do 15kg z GD23 - do 60kg z LWB1 - do 80kg z PWB1 Nachylenie: 12° Wymiary: 1070 x 1780 x 500mm ±50mm Zabezpieczenie przed przypadkowym zdjęciem - spadnięciem ekranu, W zestawie komplet śrub, podkładek i tulejek dystansowych do różnych rodzajów telewizorów, min. 2 lata gwarancji Dostawa i montaż telewizora wskazanego przez Zamawiającego: budynek ul. Łazienna 16, Toruń (Dom Eskenów) 2. Produkcja i montaż kontentów multimedialnych, w tym: przygotowanie scenariusza prezentacji, projekt graficzny, opracowanie materiałów ikonograficznych. Opis przedmiotu zamówienia: interaktywna baza danych do kiosku multimedialnego; (widok standardowej strony internetowej prezentowanej na interaktywnym ekranie dotykowym) kodowanie interaktywności, animacje 2D, zoom fotografii, przygotowanie scenariusza, produkcja i montaż Tematy kontentów: a) Opis i topografia wystawy oraz uzupełnienie wystawy o ikonograficzne, prezentowane jedynie w formie multimedialne, b) Uzupełnienie informacji merytorycznych do wystawy, c) Plan Torunia z przyporządkowaniem zawodów, miejsc zamieszkania patrycjatu toruńskiego i rzemieślników cechowych oraz informacji o zawodach. Kontenty należy zainstalować w infokioskach w budynku przy ul. Łaziennej 16 w Toruniu (Dom Eskenów), stanowiących część przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe - stwierdzone na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności. Dopuszcza się realizację części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty przewidywanego zakresu prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Przy podpisywaniu umowy niezbędne będzie dostarczenie umów zawartych z podwykonawcami, przy czym zakres ich prac powinien być tożsamy z tym określonym w dokumentach dołączanych do oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.32.20.00-6, 72.21.25.20-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie dotyczy

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 60.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadkach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b)Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c)Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d)Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e)Zmiana w zakresie technologii - jeżeli dostarczany sprzęt będzie spełniał warunki wymagane dla realizacji zamówienia, f)Zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy, jeżeli Zamawiający wyrazi zgodę, g)Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeum.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Rynek Staromiejski 1, Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki:
Pobierz (specyfikacja.docx)specyfikacja.docx[ ]52 Kb18.12.2012 00:51
Pobierz (załącznik nr 1 Wzór Oferty.docx)załącznik nr 1 Wzór Oferty.docx[ ]18 Kb18.12.2012 00:51
Pobierz (załącznik nr 2 Wzór oświadczenia.docx)załącznik nr 2 Wzór oświadczenia.docx[ ]17 Kb18.12.2012 00:51
Pobierz (Załącznik nr 3 Wzór oświadczenia.docx)Załącznik nr 3 Wzór oświadczenia.docx[ ]17 Kb18.12.2012 00:52
Pobierz (WZÓR UMOWY N1.odt)WZÓR UMOWY N1.odt[ ]28 Kb18.12.2012 00:52